Archívum

10 Miglia -Ferrara

2010.10.16. 11:22 ildikopapp

 

 

Ferrara 2010'10.10.

7 fős tarjáni delegációval utaztunk Ferarrába,a kedvenc olasz városomba.Futók 2-en voltunk Kagya+én.Pénteken és szombaton fárasztó protokoláris rendezvények voltak,már alig vártam hogy elrajtolhassak.Rajt:vasárnap 9:30 utálok reggel futni.Az elején a fiukkal indultam 3:30as iramban,de gyorsan rájöttem hogy jobb ha visszafogom magam:-).Tetszett a pálya nagyon,változatos volt,óváros-városfal le-föl....A falról lenézve láttam hol állnak a többi lányok,akkor megnyugodtam.A célban nagyon ünnepeltek,babérkoszorú is volt.Mint utólag kideült pályacsucsot futottam,ami zsetonnal is járt volna ha van olasz egyesületem..

Kagya a mester is jól futott nagyon 2. lett,az utolsó 100m -en hajrázták le.

Lett egy nagyon jó barátnőm Calabriából Francesca ő nyerte a 6 km-t!

Adtam interjút olaszul,nagyon élveztem a zsongást!

Utálok hazaindulni,de hétfőn ujra utra kéltem.

https://www.youtube.com/watch?v=Kyj2N4uYOk0  :-( :-) :-( Ciao-Ciao

 

Francesca és Én

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ildikopapp.blog.hu/api/trackback/id/tr802372758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása